The Gnomon Workshop - Sculpting Wrinkles in ZBrush - Realistic Surface Anatomy
Size : 1.07Gb | Project Files : None
با سلام
هر کس که در صنعت 3D نقشی دارد و به مدلسازی علاقه دارد ، شیفته ی ساخت جزییات مخصوصا ساخت چین وچروک ها برای کاراکترها می شود.در این آموزش ما نحوه ی ساخت آنها را به شما آموزش میدهیم. ما ابتدا به عوامل داخلی و خارجی ایجاد چین و چروک می پردازیم ، همچنین شما نحوه ی ایجاد چین و چروکها در نواحی مختلف صورت را فرا میگیرید .چین و چروک میتوانند بسیار سخت و پیچیده باشند ، اما ما در این آموزش تکنیک های پایه ی ساخت آنها را به شما آموزش میدهیم .شما فرا میگیرید که کجا ، چرا ، و چگونه این چین و چروک ها را ایجاد کنید که بیشترین میزان واقعیت را دارا باشد. این آموزش را به تمامی کسانی که در زمینه ی طراحی کاراکتر فعالیت می کنند توصیه میکنیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
At some point everyone becomes enamored with surface detailing and wrinkles. In this DVD Cesar Dacol Jr. unlocks the secrets that he uses in the feature film industry. He will navigate you through the processes of internal and external forces that cause wrinkles. You will never look at a wrinkle the same way as you explore compression zones, anchor points, tissue composition and external elements in your design. Wrinkles can be complex and overwhelming, but Cesar will teach you some basic tricks that simplify the thought process behind the rhythmic patterns. You will discover the why, where and how to apply wrinkles convincingly to a sculpture. Even though this model was created in a computer using ZBrush, the methods taught are analog-based and can be easily ported into a traditional sculpture or other 3D applications like MudBox. Instructor for this title: Cesar Dacol Jr.